BIM
2 minutes min

Oplossingen voor de meest voorkomende foutmeldingen

Migratie naar Google Cloud

Onze Gyproc database is gemigreerd naar de Google Cloud. Dat betekent dat de locatie veranderd is en wij een nieuw URL aan dienen te houden. Vanaf medio december zal de huidige versie (V1.1.1 Revit en Archicad V1.1.0) niet meer werken. Wij werken aan een nieuwe versie, deze zal binnenkort beschikbaar worden gemaakt.

Product definition file invalid

product definition file invalid

Probleem: Er is geen verbinding tussen uw computer en de Gyproc database.

Oplossing: Ga naar instellingen en vul land én taal in.

Instellingen

Niet opgelost? Neem contact op met onze Gyproc Helpdesk.

Probleem: Mijn Archicad versie werkt niet meer

Oplossing: Mogelijk hebt u de add-in van Gyproc Belgie geinstalleerd, dit werkt nog niet. Hier wordt aan gewerkt.

Om de Archicad add-in weer correct te laten werken moet u het volgende doen:

Windows

  1. Verwijder DatabaseSettings.json deze bevindt zich op C:\Users\Username\AppData\Local\Gyproc\Archicad
  2. Installeer nu de Archicad BIM plug-in opnieuw

Apple

  1. Verwijder be.dstudio.gyproc.databaseSettings.json die zich bevindt op (home folder)/Users/Username/Library/Preferences/
  2. Installeer nu de Archicad BIM plug-in opnieuw
geplaatst op: 14.12.2023 - bijgewerkt op: 14.12.2023